Re: ups

Autor: Saper/nolin11 <nolin11_USUNT_TO_at_interia.pl>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 16:33:53 MET

zanies wrote:

> Dezajn nie dezajn, model o niebo lepszy od tego, o ktorym piszesz nizej.

Nie wiem o co ci chodzi :) z design'em

> Sam uzywam go juz drugi rok (jak dotad [odpukac] bez zadnych problemow).
> Dodatkowo posiada on interfejs RS 232 - co w praktyce daje duze wieksze
> mozliwosci (zarzadzanie ups'em, mozliwosc automatycznego wylaczania
> komputera etc).

O tym nie myślałem ale i tak pewnie trochę go bym przerobił (większe akku,
monitor nap. akku - dokładny, może nawet miernik prądu, może coś bym
pokombinował z zwiększeniem mocy :D:D)

> Active Power'y do komunikacji po RS korzystaja z protokolu Megatec -
> ktory to jest bardzo latwy w implementacji, wiec jesli dlubiesz cos w
> jakims jezyku programowania dodatkowo mozesz sam sobie napisac program
> obslugujacy go (ja swego czasu zrobilem sobie powiadomienie sms'em gdy
> ups przechodzil na prace z baterii) - ogolnie daje to fajne mozliwosci.

hehe :D z tym nie miał bym "problema" :)

> Wiele razy spotkalem sie z opiniami na tej grupie, ze produkty Active
> Power sa kiepskie.. nigdy natomiast nikt nie potrafil wyjasnic na czym
> opiera swoje stwierdzenie. Nie wiem byc moze tak jest, ja jednak jak juz
> pisalem wyzej uzywam jakis czas i jestem zadowolony. Do warunkow
> domowych, by komputer bezpiecznie mogl sie wylaczyc po stracie zasilania
> jak dla mnie idealne.

Jakoś to średnio mi się opłaca jak narazie dokładeć te ~50zł do wersji z
rs'em (zakładająć co chec zrobić).
Ale wezmę Pana opinię pod uwagę kiedy będę kupował.
Czyli mówi pan o takim ups:
http://allegro.pl/item137900193_ups_600va_zwykle_gniazdko_faktura_gw_od_ss.
html

--