dzieki za zyczenia ;-*

Autor: hanek <bhanek_at_o2.pl>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 19:54:24 MET

hej hej
dzieki wielkie za zyczenia, ah mam nadzieje ze sie spelnia ;-)

sorki ze dlugo nic nie pisalem, jakos tak zlozylo sie na to kilka
czynnikow, min. ilez mozna pisac o zdawaniu egzaminow... btw. jak juz
przy tym jestem to dzis jeden zdalem, wiec jeden szczebelek blizej nieba.
jak wszystko sie ulozy to kolo 20 listopada powinienem skonczyc (ale
moze nie bede zapeszal)
najwyzszy czas bo juz nowy semestr zaczyna sie dawac we znaki, no nic
niedlugo wakacje ;-)
z przyjemnych rzeczy wreszcie szykuje sie w weekend porzadniejsza
imprezka, kumpel tez mial urodziny teraz, a gdzie dwoch solenizantow tam
wodki nie zabraknie ;-> (tak przynajmniej mowi teoria, zobaczymy w praktyce)
tak z innej baczki to mam nadzieje ze kiedys uda mi sie wreszcie
odwiedzic stolice ;-) niestety jeszcze nie mam pojecia kiedy to moze
nastapic... aha widzialem mamy zdjecia z wycieczki do was i powiem ze
bardzo ladne ;-)

odpisz prosze co u ciebie. masz jakies ciekawe zajecia? chyba sie nie
nudzisz? ;-)

pozdrawiam
Bartek