Re: ups

Autor: Saper/nolin11 <nolin11_USUNT_TO_at_interia.pl>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 22:47:01 MET

Tomasz Wasilewski wrote:
> [...]

ble Design mi sie nie podoba :))

> Wg mnie to ostatecznosc. Z tanszych poszukaj Fideltronika, jak nie
> zostawiasz wlaczonego kompa samego to wystarczy ci wersja ARES 500 bez
> sterowania.
> Ponadto do 2 komputerow najlepiej 2 UPSy lub jeden ok 1000 VA ale wersja
> z 2 akumulatorami. np EATON Powerware 5110 1000VA

Otóż ja też przymierzam się do ups'a :) więc się podepnę:
też Active Power:
http://allegro.pl/item138982519_ups_600va_easy_faktura_gw_2_lata_od_ss.html
I właśnie o co chodzi z tym zostawianiem kompa samego?? (jakie skutki) gdyż
ja zostawiam na kilka godzin dziennie (2-3h tak średnio) samego ,a tak to
działam na komputerze nawet do 16h na dobe :)).

--
Saper/nolin11
majl:nolin11_USUN_TO_@interia.pl