Re: RAID 0+1 czy 1+0?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 12:01:15 MET

squallik napisał(a):

> 1-RAID to nie kopia zapasowa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Polecam Ci robićkopie zapasowe 160GB co tydzień same płytki DVD cię
zeżrą wiecej niz ten dysk (płytka DVD !3zł na nia wchodzi ok 4GB = 40
płytek DVD. 40 x 3 = 120zł per tydzień.
> 2-nie słyszałem, żeby ktoś stosował 1+0,
> stosuje się 0+1, czyli mirroring macierzy stripowych
> http://www.acnc.com/img/raid/illustration/0_1.gif
> tu masz ładny obrazek,
> PS-na 2 dyskach możesz zrobić co najwyżej 0, 1 lub 5 - choć robienie 5
> na 2 dyskach jest bez sensu,
Chodzi mi o robienie kopi z jednego na drugi w locie, a przy odczycie
niech czyta z dwóch a na tym pierwszym zapisuje i po chwili robi kopie.

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.