Używane monitory - warto?

Autor: Rysiek G. <rysiekgwywaltowcholere_at_o2.pl>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 17:48:37 MET

Witam.

Potrzebuję pilnie "zbudować" nowego peceta.
Cel: magisterka, net, mp3, czasem jakaś starsza gierka.
Domyślna rozdzielczość: 1024x768 85 Hz.
Zastanawiam się nad kupnem na Allegro używanego monitora
15" (cena gra ogromną rolę). Moje pytanie jest następujące - czy
jest to w ogóle opcja warta rozpatrywania? Jeśli tak, to ile
max lat powinien mieć taki monitor, żeby posłużyć mi jeszcze 2-3?
Mój dotychczasowy LG Studioworks 57i zalicza padakę powoli,
ale działa. Zależy mi przede wszystkim na tym, żeby po 3h pisania
nie wysiadł mi wzrok/monitor :). Czekam na Wasze opinie lub
doświadczenia. Będę niezwykle zobowiązany!

Pozdr.
R.