Re: "Rozbieranie" karty graficznej - ?

Autor: -==- <bajbus_35_at_wyciacto.op.pl>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 17:45:11 MET

Sir Castic kompulsywnie wyklepał(a) na kalwiaturze:

> Zawodowiec ma sprężone powietrze w płucach a nie w puszce :)
> Notabene odkurzacz z wąską ssawką też skutkuje.

Niestety to co może sprężone powietrze w butlach, czy nawet
dobry odkurzacz z cienką ssawką nijak nie zadawala mojego
poczucia estetyki ;) A na poważnie, na niewiele się to zdaje.
Dlatego myślałem, ze ktoś rozbierał taką kartę :|
Zostało mi tylko pójść w ślady sapera i zrobić to pierwszy raz.

Pozdrawiam! Bajbus
Bajbus37(at)tlen(KROPKA)pl | Byłeś już na www.pajacyk.pl
Skype Bajbus_35 ; Gadu-Gadu 1400168 ; Tlen bajbus37