Re: Używane monitory - warto?

Autor: Tomasz Sanecki <xan_at_-nospam-metal.art.pl>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 18:28:24 MET

Rysiek G. wrote:
> Witam.
> Potrzebuję pilnie "zbudować" nowego peceta.
> Cel: magisterka, net, mp3, czasem jakaś starsza gierka.
> Domyślna rozdzielczość: 1024x768 85 Hz.

witam... rozumiem, monitor CRT? (domyslam sie na podst.
czestotliwosci).

Jeżeli cena jest ważna no to rzeczywiście nie ma co szaleć
a czasem można kupić przyzwoity monitor który posłuży
jeszcze parę lat za grosze.

może coś takiego?
http://www.allegro.pl/item139591248_15_eizo_f35_pietnastka_rodem_z_japonii.html
..albo takiego?
http://www.allegro.pl/item140188349_sony_trinitron_multiscan.html

Aha - no i oczywiście proszę szukać czegoś co można samodzielnie
obejrzeć (w sumie i tak wypada sprawdzić czy nie wypalony)
i wziąć pod pachę... koszt wysyłki takiego 'cuda' to pewnie 30-50%
jego wartości.

Ja od paru lat używam 2 monitorów z Allegro i jeszcze na oczy widzę
(chociaż to się okaże przy najbliższych badaniach pracowniczych).

PS: Może jednak 17"? 15tka to nie te czasy...

--
T.