Problem z dyskiem i formatowaniem

Autor: McP <mcpWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 21:13:37 MET

Skombinuj Partition Magic, on prawdę Ci powie. Nie napisałeś czy wcześniej
system widział ten dysk jako 80 GB więc nie wiem czy czasem nie jest tak, że
masz założoną tylko jedną partycję właśnie na 32 GB a reszta leży odłogiem.
JEśli jest tak jak myślę, to w Partition Magic możesz bezboleśnie rozszerzyć tą
partycję na cały obszar dysku lub założyć nową i to bez straty danych i
formatowania. Zwykła myszkologia :)

Pozdrawiam,
McP