Re: Problem z dyskiem i formatowaniem

Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <kw1618.wywal_at_usun.gazeta.pl>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 23:11:11 MET

Dnia 6 Nov 2006 21:13:37 +0100, McP napisał(a):

> Skombinuj Partition Magic, on prawdę Ci powie.

To jest jakaś wskazówka, bede googlował, jeśli program ten jest do
ściągnięcia z netu.

> Nie napisałeś czy wcześniej
> system widział ten dysk jako 80 GB więc nie wiem czy czasem nie jest tak, że
> masz założoną tylko jedną partycję właśnie na 32 GB a reszta leży odłogiem.

Tak, Wcześniej WinXP widział cały dysk.
WesternDigital 80 GB był jako master, podzielony na 4 partycje C E F G

potem dokupiony Samsung 80 GB i odłączyłem WD i na Samsungu zrobiłem C E F
G a potem podłączyłem WD80GB i automatycznie wykrył wszystkie partycje,
dane i przydzielił literki: H I J K, sformatowałem partycje H (która kiedyś
była jako C)

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy