Problem z dyskiem i formatowaniem

Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <kw1618.wywal_at_usun.gazeta.pl>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 19:14:54 MET

mam taką sytuację:
mam dysk Samsung 80 GB, BIOS go widzi, a WinXP widzi tylko 32 GB i teraz
tak:
- kombinowałem już wszystkie kombinacje ze zworkami - bez rezultatu, widać
32GB
- kombinowałem w menedżerze urządzeń, widac tylko 32 GB
- bez rezultatu przy podłaczeniach do różnych taśm

nie mam stacji dyskietek FDD, podobno nie mam w swoim komputerze DOSa, więc
jak mam absolutnie całkowicie sformatować dysk, całe 80GB, wykasować
partycje i wszelkie dane...

chcociaż, gdyby udało się odzyskać trochę danych... było by lux

To samo mam z dyskiem 80GB westernDigital...

a wszystko zaczęło się od problemu z plikiem hall.dll

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy