Re: jak rozbudować komputer?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 01:23:03 MET

arkan <xxxxx@xxx.xx> wrote:

> palomino, kiedyś z poziomu biosu próbowałem podkręcic go, ale był
> niestabilny - wykrzaczał się przy ładowaniu windy
> http://img529.imageshack.us/img529/4043/cpukp9.jpg

            Nic dziwnego. To do zmiany sprzetu dolicz tez Thbreda B0 z okolic
IJUHB 0308 i czym predzej sprzedaj ten. W odroznieniu od bartonow thbredy
B0 maja bardzo przyzwoite ceny a taki jak podalem wyzej spokojnie powiniemn
pojsc na ~2,2GHz po lekkim podniesieniu napiecia i najlepiej podniesieniu
FSB do tego na ile pozwala pamiec (te thbredy maja odblokowany mnoznik).
Jak sie zakrecisz to operacja wymiany CPU moze kosztowac raptem
kilkadziesiat zl, nowy CPU po podkreceniu wcale nie beedzie grzal sie
wyraznie bardziej od obecnej grzalki Pt palomino, no i przy tych marnych
~1500 MHz obecnie grafika klasy X800/7600GS bedzie sie dlawic na za slabym
CPU do obliczen fizyki, AI itp.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl