karta audio (?) o wysokim pasmie przenoszenia...

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 02:04:54 MET

Szukam karty dzwiekowej (?) lub jakkolwiek by ja nazwac, ktora by
umozliwiala nagrywanie (niekoniecznie przez prosty soft, przynajmniej
ciagle samplowanie przez jakies API) sygnalu o pasmie 150-200kHz, oraz
oczywiście odtwarzanie z tą prędkością/takiego pasma. Rozdzielczość 16
bit w zupełności mi wystarczy, a nawet 12bit by było ok.
Wiem że to niezbyt audio, ale sprawa sprzetowa i może ktoś spotkał się z
kartą która miała przetworniki na tyle szybkie... Jeśli istniała by
dokumentacja jakaś (do czipa/api/sterownikow) - jestem w stanie pisać
własne sterowniki od zera, ale wolałbym coś co działa natywnie w
linuksie...
Odrazu odpowiem ze dziekuje za karty A/C przemysłowe ;) w cenach po pare
tysiecy, w dodatku na ISA. Bo takie cos to sobie sam umiem zrobić.
Interesuje mnie coś gotowego, na pci/usb, dostepnego w srednich
ilosciach i cenach sensownych.