Re: jak rozbudować komputer?

Autor: arkan <xxxxx_at_xxx.xx>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 18:03:29 MET

Dnia Sun, 5 Nov 2006 16:57:07 +0100, MadMan napisał(a):

> No to jakiś GF z serii 7, na przykład 7600GS, cena to ok. 430 zł.

któraś z nich?:
http://proline.pl/shop.php?prodid=GIGA+7600GS+256+AGP
http://allegro.pl/item139314160_gainward_gf_7600gs_256mb_ddr2_o_c_tvdvi_agp_b.html

> Za 70zł można kupić Fortrona na Allegro - jako że Twoja płyta główna
> raczej zasila procesor z +5V, to kupić takiego starszego z mocną
> linią +5V. W500 zł się zmieścisz.

ich ceny sa dziwne :) 65zł z półroczną gwarancją, a 110zł z normalną 2
letnią

> procesor też obleci, ale jak to Toroughbred to podkręcić
> - sprawdź programem CPU-Z jaki jest rdzeń.

palomino, kiedyś z poziomu biosu próbowałem podkręcic go, ale był
niestabilny - wykrzaczał się przy ładowaniu windy
http://img529.imageshack.us/img529/4043/cpukp9.jpg

--
pozdrawiam, Arkan