Re: Sieciowy dźwięk

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal-wykasuj-_at_gazeta.pl>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 02:52:55 MET

On Sat, 04 Nov 2006 23:48:59 +0100, Grzegorz McCartney Olędzki wrote:

> Tak czy inaczej - dzięki.
> Coś czuję, że pomyliłem stulecia :D i czegoś takiego nie ma, No ale z
> drugiej strony, to nie może być skomplikowane elektronicznie.

Jest, jest.
Po pierwsze OIDP któryś Apple AirPort. Tylko że raz że pierońsko drogo
sobie życzą, a dwa że jak znam życia dźwięku inaczej niż z iTunes się
pobrać nie da.

A z normalnych rzeczy - widziałem takie coś jakiś czas temu - był to
AccessPoint z wyjściem audio i był nagrodą w konkursie Benchmarka. Nie
pamiętam teraz dokładnie co to było, ale raz że na pewno istnieje, a dwa że
jest to produkt któregoś z większych producentów sprzętu sieciowego. Wydaje
mi się że dogłębne przekopanie oferty dajmy na to Komputronika (zwracając
szczególnie uwagę na produkty o nieprzeciętnie długich nazwach :>) mogłoby
przynieść jakiś efekt...

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//