Re: Sieciowy dźwięk

Autor: Grzegorz McCartney Olędzki <mccartneytojestzbedne_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 12:07:59 MET

Wszyscy na grupie pl.comp.pecet czytajcie uważnie, bo Wojciech Michalczuk
pisze:
> [...]
[...]
> A z normalnych rzeczy - widziałem takie coś jakiś czas temu - był to
> AccessPoint z wyjściem audio i był nagrodą w konkursie Benchmarka. Nie

Znalazłem, coś takiego:
        D-link Media Lounge

Fajne, tylko drogie :/

Cena pewnie wynika też z tego, że to urządzenie potrafi dekodować ileś tam
formatów, a w moim zastosowaniu wystarczyłoby, żeby jakiś surowy strumień
puszczało. Software'owy sound server chcę mięć cały czas na komputerze.

No, nic.

Dzięki Wam obu za pomoc.

GO