Re: Sieciowy dźwięk

Autor: Grzegorz McCartney Olędzki <mccartneytojestzbedne_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 23:48:59 MET

Wszyscy na grupie pl.comp.pecet czytajcie uważnie, bo KILu pisze:
> Wyjście czy wejście?

Wyjście.
Obecnie mam podłączone wyjście dźwięku z komputera do wieży,
a chcę teraz móc to samo zrobić z laptopa, bezprzewodowo. Router WIFI stoi
koło wieży, więc można by to coś do niego podłączyć.

> Rzuć okiem na Sony LocationFree Player. Tyle, że to także do wizji.

Fajne :), tylko ma dwie zasadnicze wady:
 - dużo kosztuje,
 - i robi coś zupełnie odwrotnego niż chcę - streamuje w sieć sygnał
pobierany lokalnie, a ja chcę odtwarzać (powiedzmy analogowo) sygnał
pobierany sieciowo.

Tak czy inaczej - dzięki.
Coś czuję, że pomyliłem stulecia :D i czegoś takiego nie ma, No ale z
drugiej strony, to nie może być skomplikowane elektronicznie.

GO