Re: Zasilacz - zbyt duża moc...

Autor: Cmoxu <Tott_at_wytnijto.pl>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 18:06:11 MET

> pewnie nie zauwazyłes, ale to inna polka cenowa.

inna połka? 120zł za zasilacz ktory w skelpie kosztuje 300zł ? to za darmo

> Jakbym chciał przeznaczy tyle na zasilacz to kupiłbym pewnie jakiegoś
> chiefteca.

ok Twoj wybór, ja sprzedałem chiefteca 360W HPC za 50zł a kupiłem seasonika
z allegro, niby roznica niewielka a zasilacze niebo a ziemia, sziftek dawał
200W z 12V a seasonik 350W z samego napięcia 12V!!, do tego roznica w
ciszy...

> Co z tego ze staroc? I co to znaczy staroc?

bo wtyczka 20pin
bo rozłozenie mocy ala norma ATX 1.x
bo kable do kitu

te co wymieniłem mają SATA 2x, PCIE, ATX24pin

> Pytam bo zaczyna mnie to denerwowac - pojechałem do sklepu, chce konkretne
> modele plyty i procesora (939) a sprzedawca juz mi ze lepiej AM2 bo nowsze
> i "pojde do przodu"...
> Reasumujac - co nowe zasilacze maja takiego, ze te starocie fortrony,
> które
> jeszcze niedawno były tak dobrze oceniane, juz sa nie wystarczajace?

wez dwa zasilacze seasonik i ten fortron PFN, oba 400W, niby ta sama moc
wyjsciowa tylko ze fortron PFN daje z 12V 180W a seasonic 350W!! - roznica
kolosalna i fortron będzie zdychał na nowych zestawach bo tam większosc mocy
idzie z 12V...

Jedynie fortrony MDN na allegro po 50-60zł 350W miały lepsze rozłozenie
mocy ale chyba ich juz nie sprzedają...