Re: Błąd sterowników nVidii :/

Autor: uC <uC_at_bla.bla>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 18:01:19 MET

"smogg" <smogg9@USUN_TOop.pl> wrote in message
news:eiifuf$ii2$1@news.dialog.net.pl...

> dzięki... ale widzę, że chyba źle trafiłem... (maniacy ati?)
> nie narzekam, jak napisalem w odp. Tomaszkowi :) nie jestem ani
> zwolennikiem ati ani nvidii :) kupuje co szybsze i wydajniejsze do danej
> kwoty :)
>
> nie rozumiem ludzi, ktorzy kupia wolniejsza karte, bo to firma X, a firmy
> Y nie lubią (choc ma szybsze karty) :P
>
> nie kieruje mojej wypowiedzi do nikogo konkretnie :) wiec bez kłótni :]

Jasne, ale nie jestem zwolennikiem zadnej firmy, nie gram w zadne gry i
generalnie nie potrzebuje kart lepszych niz np. X300 lub GF6200, a swoja
ocene opieram na doswiadczeniach ze sterownikami nVidi do chipsetow i kart
graficznych. Doswiadczenie te mowia ze rzeczywiscie bardzo czesto dany
produkt (nVidii) jest lepszy (cokolwiek by pod tym rozumiec) pod warunkiem,
ze... dziala poprawnie, a niestey bardzo czesto nV ma z tym problemy,
glownie z powodu bardzo niedopracowanych sterownikow. Oni chyba wypuszczaja
wersje pre-alpha tylko po to zeby byc pierwsi na rynku. Pomysl o tym...

Pzdr.,

--
uC
www.ultracode.eu