Re: Zasilacz - zbyt duża moc...

Autor: ppview <prezentacje_at_op.pl>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 19:41:37 MET

Cmoxu wrote:

> bo wtyczka 20pin
> bo rozłozenie mocy ala norma ATX 1.x
> bo kable do kitu
>
> te co wymieniłem mają SATA 2x, PCIE, ATX24pin

Wszystko to co wymieniłeś posiadają PSU klasy np. FSP350-60THA-P (swego
czasu ~80 PLN na Allegro) lub Delta DPS-350AB (60-70 PLN). Oba to
całkiem współczesne konstrukcje ATX 2.x, od proponowanych przez Ciebie
różni je głównie niższa o 50 W moc nominalna. Tylko czy pytający
powinien płacić x1.5-2 tylko za dodatkową satysfakcję z napisu "400W"?
Przecież przy budżetowym/przeciętnym sprzęcie nie będzie to miało
żadnego znaczenia, a on AFAIR nie składa "stacji roboczej"..

Pozdr.