Re: Zasilacz - zbyt duża moc...

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 16:58:10 MET

Osobnik posiadający mail Tott@wytnijto.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> jedyne dobre tanie zasilacze na allegro to fortrony GLN/HLN/MDN,
> seasoniki 401HT
>
> http://www.allegro.pl/item137300350.html
> http://www.allegro.pl/item137327180.html
> http://www.allegro.pl/item136707715.html

pewnie nie zauwazyłes, ale to inna polka cenowa.
Jakbym chciał przeznaczy tyle na zasilacz to kupiłbym pewnie jakiegoś
chiefteca.

> reszta to albo nowe i drogo albo starocie jak fortron PFN

Co z tego ze staroc? I co to znaczy staroc?
Pytam bo zaczyna mnie to denerwowac - pojechałem do sklepu, chce konkretne
modele plyty i procesora (939) a sprzedawca juz mi ze lepiej AM2 bo nowsze
i "pojde do przodu"...
Reasumujac - co nowe zasilacze maja takiego, ze te starocie fortrony, które
jeszcze niedawno były tak dobrze oceniane, juz sa nie wystarczajace?

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?
Udawaj drukarke.