Re: Błąd sterowników nVidii :/

Autor: smogg <smogg9_at_USUN_TOop.pl>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 17:41:37 MET

> zycze wszystkiego najlepszego z firma ktora nie potrafi pisac softwaru,
> tak bylo, jest i niestety chyba bedzie

dzięki... ale widzę, że chyba źle trafiłem... (maniacy ati?)
nie narzekam, jak napisalem w odp. Tomaszkowi :) nie jestem ani
zwolennikiem ati ani nvidii :) kupuje co szybsze i wydajniejsze do danej
kwoty :)

nie rozumiem ludzi, ktorzy kupia wolniejsza karte, bo to firma X, a
firmy Y nie lubią (choc ma szybsze karty) :P

nie kieruje mojej wypowiedzi do nikogo konkretnie :) wiec bez kłótni :]

--
[pozdro] [smogg] [gg#3145741] [@ NO_SPAM protection]
  [Najnowsze badania wykazują, że 3 na 10 Polaków]