Re: O co chodzi? Proline sprzedaje na allegro?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 17:45:11 MET

rwerp napisał(a):

> Owszem, podlegają.

Ja nie chce się kłocić, bo to przecież usenet i tu ludzie nadpobudliwi
są:-) Powoli na horyzoncie majaczy jeszcze mgliście i niewyraźnie nowa
choroba cywilizacyjna - własność intelektualna.Ja naprawdę jestem w
stanie zrozumieć, że muzyka, film, obraz, zdjęcie w rozumieniu sztuki,
utwór literacki, może nawet blog, technologia wykonania czegoś ale
zdjęcie poglądowe(nawet nie pokazujace zasady działania czegoś, tylko i
wyłącznie poglądowe) jest objęte prawem autorskim?

Ja tu pomijam kwestie korzystania z cudzego serwera, bo o to faktycznie
może mieć człowiek pretensje, ale jeśli skopiować z jego serwera i
wstawić na jakikolwiek serwer hostujący zdjęcia to też jest złamanie prawa?

Toż to ludzie ludziom zgotowali ten los:-)

Tomaszek