Re: notebook dla filologa - pytanie o konkretne modele

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 17:30:43 MET

Dnia 2006-11-03 16:25:48, encja *Bartlomiej Kowal* wymodziła przez port
119 co następuje:

> Tak w ogóle to:
> - za HP dziękuję - widziałem kilka modeli i nie bardzo podoba mi się ich
> klawiatura (cały "design" zresztą też). A klawiatura to dla mnie rzecz
> baardzo ważna;

I słusznie, że bardzo ważna. Ale niesłusznie Ci się nie podoba - bo
jest bardzo dobra. I nie ma idiotycznie ustawionego <alt gr>, jak taka
Toshiba, na przykład.

> - preferuję sprzęt nowy - stąd te modele w pierwszym liście. Grupę czytam od
> jakiegoś czasu, więc wiem, że najpopularniejsze są tu ThinkPady, szczególnie
> z serii T;

I nie bez przyczyny. Solidność wykonania i jakość zastosowanych
materiałów jest wzorcowa.

> - co do Asusa jako producenta lapków - zdania są diametralnie różne; na
> forum.laptopy.info.pl Asusy są raczej polecane;

Jak lubisz skrzypiące obudowy i hałasujące wntylatory, to są jak
najbardziej godne polecenia...

> - wytarta obudowa jest jak najbardziej w porządku!

Cóż, w takim razie IBM i HP się nie nada... Polecam Acera ;>

> Moja stara Tośka ślicznie
> oddaje układ nadgarstków podczas pisania :-).

Toshiby sprzed 5 lat to niemal doskonałe maszyny (choć zdarzały im się
wtopy). Jakością wykonania nie ustępowały IBM (materiałami -
ustępowały). Dziś Toshiba to po prostu dobry producent, który tnie
koszty na wszystkim, na czym może, i - niestety - na paru rzeczach, na
których nie powinien, np. baterie...

> Z tym śmiechem studentów to był żart....

Dałbym ja studentom się ze mnie śmiać...

> Dziękuję za dotychczasową dyskusję i proszę o jeszcze!

Proszę bardzo...

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]