Re: notebook dla filologa - pytanie o konkretne modele

Autor: Bartlomiej Kowal <bartukas_at_wp.pl>
Data: Fri 03 Nov 2006 - 16:25:48 MET

Użytkownik "Gontarek" <gontarek@bleble.pl> napisał w wiadomości
news:eif8tn$1sr$1@atlantis.news.tpi.pl...
> zobacz tu, najlepsze ceny:
> http://www.proline.pl/shop.php?g=Notebooki%2C+Palmtopy+i+GPS&kat=Notebooki+i+akcesoria
> http://www.arest.pl/index.php?inc=notebooki&katid=48

Ceny wcale nie są lepsze, niż w Henwarze, ale dziękuję za dobre słowo.

Tak w ogóle to:
- za HP dziękuję - widziałem kilka modeli i nie bardzo podoba mi się ich
klawiatura (cały "design" zresztą też). A klawiatura to dla mnie rzecz
baardzo ważna;
- preferuję sprzęt nowy - stąd te modele w pierwszym liście. Grupę czytam od
jakiegoś czasu, więc wiem, że najpopularniejsze są tu ThinkPady, szczególnie
z serii T;
- co do Asusa jako producenta lapków - zdania są diametralnie różne; na
forum.laptopy.info.pl Asusy są raczej polecane;
- wytarta obudowa jest jak najbardziej w porządku! Moja stara Tośka ślicznie
oddaje układ nadgarstków podczas pisania :-). Z tym śmiechem studentów to
był żart....

Czy ktoś miał do czynienia z modelami, wymienionymi przeze mnie w pierwszym
liście? Chodzi mi przede wszystkim o wygodę pracy na klawiaturze i głośność
pracy.

Oczywiście, inne komentarze też są dla mnie interesujące ;-)

Dziękuję za dotychczasową dyskusję i proszę o jeszcze!

Bartłomiej Kowal