Re: chyba problem z ch³odzeniem - jaka obudowa?

Autor: Aikus <aikus_at_wypat.ze.spamem.maupapocztakropkafm>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 12:17:38 MET

Jacek Pop³awski wrote:
> Po resecie sprawdza³em w setupie BIOS-u temperaturê procesora i wynosi³a
> 61 C. To jest Athlon XP wiêc chyba OK?

No generalnie tak, ale powinienes sprawdzic jaka ma temperature jak mu
troche po garach dasz. Zapusc mu np. zipowanie jakiegos gigowego pliku i
sprawdz monitorem softwarowym jakims jaka wtedy bedzie mial temperature.

> Dobra, spróbujê. Bo kurzu pewnie tam trochê mam. Wiatraki siê krêc±, ale
> mo¿e rzeczywi¶cie kurz uniemo¿liwia dobre ch³odzenie.

Kurz to raz a dwa tak jak mowilem przeczysc wszystkie styki. Zwykla
kartka papieru przetrzyj zewnetrzne, a wewnetrzne (w slotach) rogiem
kartki zlozonej na dwa albo na cztery.
Taki papier prawdopodobnie bedzie mial takie szare slady po takiej
operacji i to nie bedzie kurz. To wlasnie warstwa tlenkow, ktore
scierasz:-) i ktore jak sa na stykach to utrudniaja przewodzenie.

--
Pozdrowienia!
Aik http://strony.aster.pl/aikus