Re: ASUS Z53JC vs Toshiba A100-847 vs Lenovo N100

Autor: tattva <adres_at_w.sygnaturce>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 12:13:18 MET

Lucar napisał(a):
> Nie wiem, czy dla Ciebie jakość klawiatury i wbudowana kamera mają jakieś
> znaczenie, ale jeżeli tak, to polecam Lenovo.

Ma i to bardzo duże. Lenovo faktycznie ma niezłą klawiaturę. Kiedyś
chodziłem po sklepach i sprawdzałem. Tyle, że w części Asusów również
jest ona całkiem niezła (a w części lata...). Nie wiem tylko jak w tym
modelu. Dzisiaj pewnie sprawdzę.

/tattva

--
kontakt: samborro maupa gazeta kropka pl
www.myspace.com/xanaxband