Re: chyba problem z ch³odzeniem - jaka obudowa?

Autor: Jacek Pop³awski <jpopl_at_interia.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 11:43:58 MET

Aikus napisa³(a):
> Tak. Kilka razy zdarzylo sie ze komp resetowal sie z powodu
> przegrzewania procka (albo sie wieszal, albo w idealnym przypadku
> zwalnial) i to byla sytuacja normalna.

Po resecie sprawdza³em w setupie BIOS-u temperaturê procesora i wynosi³a
61 C. To jest Athlon XP wiêc chyba OK?

> 1, Po pierwsze wszystko rozebrac na czesci i wyczyscic.

Dobra, spróbujê. Bo kurzu pewnie tam trochê mam. Wiatraki siê krêc±, ale
mo¿e rzeczywi¶cie kurz uniemo¿liwia dobre ch³odzenie.

BTW jest w sprzeda¿y jaka¶ p³ytka pod nowe AMD z chipsetem Via (nie
nVidia) i AGP?