Re: Płatne porównywarki cen bez sensu...

Autor: Grzegorz Ar <gregNOSPAM_at_aristo.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 01:12:09 MET

Musze przyznać że masz tu 100% racji.
Ja do Ceneo też już nie zaglądam jak dowiedziałem się że oni są płatni.
Na początku myślałem że mniejsza liczba sklepów wynika z przyczyn
technicznych a tu taki zonk.

Sam głównie kupuję w prolne http://sklep.proline.pl/ trochę z
przyzwyczajenia
ale że w ogóle z nich pierwszy raz skorzystałem były niskie ceny.
Co do słuszność mojego wyboru utwierdza mnie fakt że często znajduję
ten sklep na początkowych pozycjach w Skąpcu.

Niestety użytkownicy Ceneo nie mają szansy porównać ich cen / ich oferty.

Trzeba poczekać na http://froogle.google.pl/ i inne zagraniczne.

Jak dadzą pod dupie naszym liderom to może wyciągną wnioski.