"Power On By RTC Alarm" nie działa (płyta: ASUS P5B Deluxe)

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 01:10:25 MET

Witam!

CEL:
Chcę uruchomić wyłączony komputer o określonej godzinie,
codziennie.

CZEGO PRÓBOWAŁEM:
- Wchodzę do BIOSU i ustawiam "Power On By RTC Alarm" na [Enabled],
podaję datę i godzinę (próbowałem zarówno z datą [0] - czyli
codziennie, jak i z innymi dniami miesiąca). Po czym save'uje
ustawienia BIOSu i wychodzę. Wyłączam kompa przyciskiem na obudowie
(z gniazdka nie wyłaczam, ani nie dotykam przełącznika na
zasilaczu), czekam... i nic.
- BIOS update'owałem ostatnio (v0804)

CZEGO NIE PRÓBOWAŁEM:
W BIOSie jest jeszcze szereg ustawień w zakładce "Power", które w
instrukcji do płyty potraktowane są bardzo lakonicznie i śmiertelnik
niewtajemniczony... takowym pozostaje. :) Mowa tu o ustawieniach:

Suspend Mode: [S1 (POS) Only] [S3 Only] [Auto]
Repost Video on S3 Resume [Disabled] [Enabled]
ACPI 2.0 Support [Disabled] [Enabled]
ACPI APIC Support [Disabled] [Enabled]

czy któreś z nich może mi pomóc?

MÓJ SPRZĘT:
istotna jest chyba tylko płyta i zasilacz: ASUS P5B Deluxe i Tagan
TG380-U01 (380W)

SPROSTOWANIE :)
Podobne wątki były już poruszane tu wielokrotnie, ale żadna z
odpowiedzi mi nie pomogła, bo były najczęściej niepełne.
Pomyślałem, że postując swój wątek trafię na kogoś, kto ma tę
samą płytkę główną i ta funkcja mu działa. Łatwiej będzie być
może dojść przyczyny...

dzięki za ewentualną pomoc