Re: zasada działania napędów MO

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 18:30:36 MET

Dnia 2006-11-01 17:23:19, encja *Atlantis* wymodziła przez port 119 co
następuje:

[...]
> Hmm... Mi nie chodziło tyle o rozmagnesowanie się pod wpływem warunków
> zewnętrznych, ale o samoczynną utratę właściwości magnetycznych. Tyle

IIRC trwałość dysków MO szacowana jest na 30 lat. Ponieważ technologia
jeszcze tylu lat nie ma (a już od dawna jest w zaniku), to ciężko te
oceny zweryfikować ;)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]