Re: ECS K7S5A + Duron 1,8

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 23:24:45 MET

Jacek Maciejewski wrote:

> Używałem tej płyty przez parę lat. Możesz mi wierzyć, jak kaprysi na
> 133/133 to raczej nie dojdziesz z nią do ładu. Próbowałem wszystkich chyba
> trików jakie znalazłem na necie, i na tyle poprawiłem jej działanie że nie
> traciła ustawień cmos i nie robiła cold boot-ów częściej niż parę razy na
> miesiąc :). A są szczęśliwcy których egzemplarze działają na tym
> ustawieniu. Spróbuj biosu HoneyX, HX0811.rom w pliku oc0811.zip. Tego
> używałem po wypróbowaniu parunastu innych. Także niekiedy pomaga wymiana
> zasilacza, ale niekoniecznie na lepszy. Po prostu na inny :)

Moja działa na 133/133 od kiedy ją kupiłem. Dzięki temu mój Duron 1,2GHz
chodzi na 1,6GHz bez najmniejszych problemów. Po wymianie baterii nie gubi
ustawień biosu i jeszcze nie zdarzyły się jej jakieś niespodziewane
restarty. Osobiście uważam ją za bardzo stabilną płytę oraz *idiotoodporną*
ze względu na brak opcji overclockingu. Choć zdaję sobię sprawę z opinii
jakie krążą w sieci na jej temat, wiele się tego naczytałem i nieraz
złapałem doła po takiej lekturze.

Nigdy nie ładowałem do niej nowszego biosu ponieważ jestem zdania, że skoro
działa to nie ma co poprawiać. :)

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *