Re: ECS K7S5A + Duron 1,8

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 23:30:22 MET

raff100 wrote:

> Pomogła wymiana zasilacza.
> Wszystkie nówki (tracer).
> Testowałem do najsłabszego.
> Zastartowała poprawnie i stabilnie dopiero na 400W.

Cholera, i znów potwierdza się teoria, że wszystkiemu winny jest
zasilacz... :)

> Nie wspomnę o wrażliwości AMD na ukruszenia rdzenia, czego nie ma w P IV.

Już od dłuższego czasu AMD daje metalową czapkę przykrywającą cały rdzeń.
Jeśli dobrze pamiętam to chyba od czasu wejścia P4 na rynek.

> Nie wspomnę też o wrażliwosci AMD na przegrzanie - Mój P IV 2,8 pracował trzy
> dni non stop przy zatartym wentylatorze.
> Owszem - wyłączał się co jakiś czas, ale dalej działał.
> Wyłączanie skusiło mnie do zajrzenia do środka i stwierdzenia niesprawności
> wentylatora.

> Kiedyś przez pomyłkę, zapomniałem podłączyć zasilanie do wentylatora na Athlonie
> 1800.
> Procek zdechł po 5 minutach.

Kto nie ma w głowie... ten ma pusty portfel. :]

> Moim skromnym zdaniem, warto wydać pare złotych więcej na intela.

Nie zgodzę się. Moim skromnym zdaniem AMD jest wydajniejszy. Nie podam
wyników testów bo podejrzewam działanie efektu placebo. :) Choć mój Duron
1,6 GHz jest odrobinę wydajniejszy od Celerona 2,4 GHz którego posiada mój
kolega. To akurat potwierdzają programy testujące którymi się kasowaliśmy.
;P

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *