Re: drukarka epson xc3650

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 20:19:25 MET

Użytkownik "Krzysztof K." <kolakowski@wytnijto.wb.pl> napisał w wiadomości
news:ei4rir$pq1$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam serdecznie. Wiem, że to pewnie NTG ale nie mogłem znaleźć lepiej
> pasującej. Mam problem z drukarką CX3650. Używamy do niej tuszów
> zastępczych. Od paru dni występuje problem z czarnym tuszem, wszystkie
inne
> działają bez zarzutów, czarny choć został zmieniony na pełny nie działa.
> Sterowniki pokazują, że wszystko jest Ok, stan tuszu 100%, ale przy druku
> czarnych napisów nie są one wcale drukowane, pod pojemnikiem z tuszem jest
> troche wilgotno (chyba wyciek jakiś). Mam pytanie, co zrobić? Co trzeba
> [...]
Nie znam tego modelu, ale mialem z Epsonami same problemy - dlatego nie
lubie tej marki..
W twoim przypadku problemem moze byc:
- zaschniety tusz w pojemniku - zazwyczaj w tym przypadku wystarczylo
przelukac woda tusz, ewentualnie mocno wstrzasnac pojemnikiem, zeby sila
grawitacji kropelki tuszu wylecialy :) Tylko uwaga, bo mozna sobie zachlapac
podloge :)
- znacznie gorszym problemem jest glowica (ktora w epsonach jest w drukarce,
a nie w pojemniku z tuszem). Tutaj juz niestety bez rozmontowania drukarki
sie nie obejdzie. Jesli sama glowica jest zaschnieta, to mozna ja wrzucic do
wody z dodatkiem octu (albo jakiegos alkoholu) na pare dni. Ale uszkodzenie
moze byc wieksze - wtedy glowica jest do wymiany... Tak czy siak - wtedy
zazwyczaj korzystalem z firm, ktore naprawialy drukarki.

Pozdrawiam
Michal