Re: Samoczynne wychodzenie ze stanu wstrzymania - co jest grane?

Autor: Rex <walcz_at_ze.spamem>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 20:14:20 MET

Michal AKA Miki napisał(a):
> Użytkownik "Rex" <walcz@ze.spamem> napisał w wiadomości

> W menedzerze urzadzen wez karte sieciowa i we wlasciwosciach (zakladka
> "Zarzadzanie energia") odznacz "Zezwalaj temu urzadeniu na wyprowadzenie
> komputera ze stanu wstrzymania"

Mam odznaczoną tą opcję. Przed chwilą zaznaczyłem ją i zobaczę co się
bedzie działo teraz. Pod tą opcją zaznaczyłem również "Zezwalaj tylko
stacjom zarządzającym na wyprowadzanie komputera ze stanu wstrzymania".

Teoretycznie nie powinno to pomóc ale w windowsie różne czary mary się
dzieją.

Pozdrawiam
Rex