drukarka epson xc3650

Autor: Krzysztof K. <kolakowski_at_wytnijto.wb.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 13:33:32 MET

Witam serdecznie. Wiem, że to pewnie NTG ale nie mogłem znaleźć lepiej
pasującej. Mam problem z drukarką CX3650. Używamy do niej tuszów
zastępczych. Od paru dni występuje problem z czarnym tuszem, wszystkie inne
działają bez zarzutów, czarny choć został zmieniony na pełny nie działa.
Sterowniki pokazują, że wszystko jest Ok, stan tuszu 100%, ale przy druku
czarnych napisów nie są one wcale drukowane, pod pojemnikiem z tuszem jest
troche wilgotno (chyba wyciek jakiś). Mam pytanie, co zrobić? Co trzeba
przeczyscic i czym? Z góry wielkie dzięki za odpowiedź. Jezeli ntg to
powiedzcie gdzie mam pisac. Pozdrawiam