Re: mysza radiowa z akumulatorem

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 19:21:20 MET

Dnia 10/30/2006 7:00 PM, Użytkownik *KW* napisał:

> Myślisz o pieniądzach ?
> Odpowiadam: NIE !

Co nie znaczy że należy na tym oszczędzać.

> Myślisz o wygodzie ?
> Odpowiadam: TAK !

> Extra.
> Pracuję na MX1000 po przyjściu z pracy (ok. 16:00)
> do północy.

Odnosnie MX1000 to nie słyszałem, ale z tą nową to ludzie jakieś
problemy mają.

> Mysz ledwo to wytrzymuje, ale działa. Potem wstawiam
> do "dokownicy" i do jutra...
>
> Przy okazji: stwierdziłem, że już po półgodzinnym
> ładowaniu znowu palą się wszystkie trzy lampki
> i mysz jest naładowana.

To masz już całkiem zjechany akumulatorek.
Moja wytrzymuje dwa tygodnie pracy (głównie pisze wiec to nie wyczyn)
albo ~3-4 dni prawie ciągłego (choroba ;P) grania w UT. A tu mysz jest
wykorzystywana cały czas.

Aha - ja ładuje dopiero jak mam czerwonego leda, ewentualnie jak mam
jednego a wiem że myszka bedzie mi potrzebna.

No i trzeba zauwazyć jedno: tu Logitech nie dał dupy - do myszki jest
ulotka informująca jak w domu wymienić sobie akumulatorek.

> PS.
> Nie wyobrażam sobie innej myszy, bo zaplątałbym się
> w kabel, biegnący nad klawiaturą (przez środek).

Ja równiez.

> Ale żona oczywiście nie zna jej ceny. . .

Miałem A4techa za 45zł oraz Creative za prawie 100zł. Kupiłem takie bo
to i tak o duzo za dużo niż zwykła kablowa za 15zł. Teraz obie gdzieś tu
leżą i sie kurzą. Tyle są warte. Jedna ma zasięg 50cm zakłądając że nie
ma przeszkód, druga ma rozwaloną klapke od baterii - i nie da sie
używać. Obie mają żałosną czułość i dokładność - w porównaniu do MX1000.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \