Re: Drukarka igłowa i drukowanie składanki

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 19:29:58 MET

Użytkownik " gina.gina" <gina.gina.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ei2sd3$fcr$1@inews.gazeta.pl...

> Wałkiem kręcić nie radzę, zapomni wyłączyć na moment i będzie
> miał "tylko" jedną sztukę :>
>

> W/g manuala http://tiny.pl/rcbq ustawiane DIP-switch długości strony to:
>
> 12", 11,7", 11", 6,5"
>
> a reszta to Twoja głowa na karku ........ czyli obsługa z programu.

Hehe, ja bralem informacje ze strony epsona :)
http://esupport.epson-europe.com/FileDownload.aspx?lng=pl-PL&ID=18162&data=E
EC336DC33DAE5E8776D1248B38838A8B8FB2FBBF8A6A97DC3151F2E2D9256B5

Podrecznik Part_4, strona 107. - pisze, ze jest 8,5 a nie ma 6,5

Tak sobie przegladalem twoj link i wydaje mi sie, ze moga to byc jakies
przeklamania przy traktowaniu manuala OCRem - takich bledow jest tam co
najmniej kilka.

Pozdrawiam
Michal