Re: mysza radiowa z akumulatorem

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 23:23:02 MET

dziobu napisał(a):

> To masz już całkiem zjechany akumulatorek.
> Moja wytrzymuje dwa tygodnie pracy (głównie pisze wiec to nie wyczyn)
> albo ~3-4 dni prawie ciągłego (choroba ;P) grania w UT. A tu mysz jest
> wykorzystywana cały czas.

  Tez mam MX1000 i IMHO ma ona gowniany akumlator. 48 godzin pracy non
stop i mysz rozladowana.

> No i trzeba zauwazyć jedno: tu Logitech nie dał dupy - do myszki jest
> ulotka informująca jak w domu wymienić sobie akumulatorek.

Przeczytaj ja uwaznie... To nie jest ulotka jak wymienic tylko jak wyjac
akumlator celem ekologicznej utylizacji!

he...he.. moja mi ten zakup wypomina do tej pory...
  Mimo gownianego akumlatora MX1000 jest bardzo dobra.

--
RudeBoy Selecta
Bless...