Re: Karta graficzna?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 13:34:42 MET

Iluminat napisał(a):
> A zwiecha przytrafiła mi się nawet w BIOSie. :(
> Czy takie zawieszenie w BIOSie to może być wina pamięci albo karty
> graficznej?

Nie pocieszę Cię, że napiszę, że może być winą i tego i tego:-)

Jakoś mi się nie wydaje, ale może ktoś mnie z błędu wyprowadzi?
> Do tego płyta dawała sygnał, że niby DRAM uszkodzony, ale jakoś nie wydaje
> mi się. Czy może być tak, że uszkodzona płyta daje złe informacje o
> dołączonych komponentach?

Może być i tak.

BTW: miałem ciekawy problem jak wrzuciłem uszkodzony RAM, bios się
wieszał, czasami komp się nie włączał.Człowieku, a jakie błędy
Windows(wtedy 98) generował.Najlepszy z nich: "system Windows teraz się
zrestartuje, aby naprawić rejestr".Po restarcie niebieski ekran.Po
wyjęci pamięci i włożeniu sprawnej wszystkie komunikaty zniknęły jak
ręką odjął.MEMTEST milczał nt.jakichkolwiek błędów.Niezła była nazwa tej
pamięci - firma RAMOS:-) Made in WGK:-)

Tomaszek

Ps: masz wersję płyty Ultra czy Ultra 9?