Re: Karta graficzna?

Autor: Iluminat <iluminat_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 14:53:48 MET

Dnia Mon, 30 Oct 2006 13:34:42 +0100, Tomaszek napisał(a):

> Nie pocieszę Cię, że napiszę, że może być winą i tego i tego:-)

Jeżeli tak, to znaczy, że obydwie kości uszkodzone - a to raczej mało
prawdopodobne.

> Może być i tak.

Stawiam nadal albo na grafikę, albo na główną. Jutro będę miał kartę PCI.
:)

> BTW: miałem ciekawy problem jak wrzuciłem uszkodzony RAM, bios się
> wieszał, czasami komp się nie włączał.Człowieku, a jakie błędy
> Windows(wtedy 98) generował.Najlepszy z nich: "system Windows teraz się
> zrestartuje, aby naprawić rejestr".Po restarcie niebieski ekran.Po
> wyjęci pamięci i włożeniu sprawnej wszystkie komunikaty zniknęły jak
> ręką odjął.MEMTEST milczał nt.jakichkolwiek błędów.Niezła była nazwa tej
> pamięci - firma RAMOS:-) Made in WGK:-)

Nie pocieszyłeś. Albo pocieszyłeś... sam nie wiem. Wymiana kości pamięci to
byłoby najlepsze co mogłoby mi się trafić w tej sytuacji, bo mam tylko 512.
Ale boję się, że to nie kości a na tych 512 pracuje mi się całkiem dobrze.
Więc bym zainwestował w komponent, który działa.
Po prostu chcę pójść do sklepu z opisem konkretnego problemu (a kupiłem
razem płytę, procka i grafę), a nie przyjść i powiedzieć, że coś z tych
trzech rzeczy nie chodzi... żeby mi po okresie gwarancji nie powiedzieli,
że to zasilacz albo pamięci, albo coś innego.

> Tomaszek
>
> Ps: masz wersję płyty Ultra czy Ultra 9?

Konkretnie GA-K8NF9 Ultra. To źle czy dobrze? :)

--
Pozdrawiam,
Iluminat