Re: Karta graficzna?

Autor: Iluminat <iluminat_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 29 Oct 2006 - 10:27:38 MET

Dnia Sun, 29 Oct 2006 07:44:51 +0100, Iluminat napisał(a):

> Zaraz zapuszczę. :)

No memtest przy ponad 500% pokrycia dał wynik pozytywny (jakieś 50min
testowania).
A zwiecha przytrafiła mi się nawet w BIOSie. :(
Czy takie zawieszenie w BIOSie to może być wina pamięci albo karty
graficznej? Jakoś mi się nie wydaje, ale może ktoś mnie z błędu wyprowadzi?
Do tego płyta dawała sygnał, że niby DRAM uszkodzony, ale jakoś nie wydaje
mi się. Czy może być tak, że uszkodzona płyta daje złe informacje o
dołączonych komponentach?

--
Pozdrawiam,
Iluminat