Pentium 200 MMX i HDD 40GB

Autor: Błażej <mybgrzlfyv_at_vagrevn.cy>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 11:15:04 MET

Witam.
Znajomy dostał od swojego znajomego taki oto zbytek: komputer z procesorem
Pentium 200MMX i dyskiem twardym 40GB firmy Seagate. Gość zainstalował
sobie Win95 albo 98, już nie pamiętam, ale system widzi mu tylko 8GB. Wiem
że są specjalne programy, które potrafią sobie z tym poradzić, ale nie wiem
w którym momencie należy ich użyć. Otóż gość już ma zainstalowany system i
pytanie moje moje jest takie: czy teraz po zainstalowaniu systemu da się
coś zrobić aby Windows zaczął widzieć całe 40GB, czy nie? Czy zabiegi z
użyciem specjalnego programu należy wykonać zawsze i tylko przed instalacją
systemu.
Pozdrawiam.
Błażej

--
Nie staram się wiedzieć wszystkiego, bo nie będę wiedział nic.
UWAGA: E-mail zakodowany w ROT13