Re: Zgrywanie VHS / DV - karta video czy tuner TV - kompresja sprzętowa [jaka?]

Autor: Xander <NO_SPAM_alex_74_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 11:17:02 MET

Użytkownik "Reksio" <mislawek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ei4dcl$7rh$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Chyba faktycznie nie napisalem tego tak jak nalezy - karta Pinnacle np.
> DV500 ma kompresje sprzetowa. Posiada ja rowniez karta ATI o ktorej
> wspominalem, i Happauge, o ktorych czytalem na tej grupie, po czym kupilem
> takie 2 sztuki (jedna z kompresja, druga bez) ale nie zdazylem jej jeszcze
> sprawdzic.

Chyba z kartą DV500 nie zmieszczę się <1kzł ;)

> Co do kompresji sprzetowej materialu DV - wedlug manuala karta Pinnacle

[cut]

Kompresja z DV to niedaleka przyszłość bardziej obecnie potrzebna jest z
VHS.

> Wracajac do koniecznosci kompresji sprzetowej - napisz jaki sprzet PC
> posiadasz, i dlaczego wymagasz kompresji sprzetowej. Moze sie okazac ze
> kompresja sprzetowa jest w Twoim przypadku zbedna, a zysk predkosci wrecz
> bedzie niezauwazalny. Czy chcesz zgrywac material ktory bedzie
kompresowany
> "w locie", i dlatego wymagasz kompresji sprzetowej? (mowimy caly czas o
> zgraniu materialu do formatu *.mpg).
[cut]

Sprzęt to Athlon 64 3000+, 1GB RAM - więc bez rewelacji...
Właśnie chodzi mi o zgrywanie "w locie".

> Natomiast moze to miec sens w przypadku nagran VHS - kompresja bardziej
> obciaza procesor, ale nie mam danych porownawczych dla procesorow
> dwurdzeniowych - dawno nie zajmowalem sie materialami VHS.

No niestety mam materiał dostępny tylko na VHS :/

obecnie zastanawiam się nad: Hauppauge WinTV-PVR-USB2...

--
pozdrawiam
Xander