Re: Pentium 200 MMX i HDD 40GB

Autor: Olek Brzozowski <a.brzozowski_at_pozyton.com.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 13:01:14 MET

Windows 98 poradzi sobie z takim dyskiem (przynajmniej ja mialem 98 i dysk
40 GB) ale nie poradzi sobie płyta główna.Pewnie trzebaby zrobić upgrade
BIOSu,ale czy do takiej starej płyty uda Ci sie coś jeszcze znaleźć...Może
tak.
Są programy,które jakoś są w stanie z takimi problemami sobie poradzić,ale
czy w tym wypadku dadzą rade...
Jeśli chodzi o Upgrade Biosu to z systemem Ci sie nic nie stanie.Jeśli
chodzi o ten program to to chyba zadziała dopiero wtedy,gdy bedziesz miał
już postawiony system.Bo inaczej,to nie wiem jakby to miało działać...