Re: Pentium 200 MMX i HDD 40GB

Autor: browar <dsopel_at_onet.peel>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 15:27:07 MET

Błażej wypocil(a):

> Witam.
> Znajomy dostał od swojego znajomego taki oto zbytek: komputer z
> procesorem Pentium 200MMX i dyskiem twardym 40GB firmy Seagate. Gość
> zainstalował sobie Win95 albo 98, już nie pamiętam, ale system widzi
> mu tylko 8GB. Wiem że są specjalne programy, które potrafią sobie z
> tym poradzić, ale nie wiem w którym momencie należy ich użyć. Otóż
> gość już ma zainstalowany system i pytanie moje moje jest takie: czy
> teraz po zainstalowaniu systemu da się coś zrobić aby Windows zaczął
> widzieć całe 40GB, czy nie? Czy zabiegi z użyciem specjalnego
> [...]

Byc moze wynika to z ograniczenia systemu plikow.Jesli gosc postawil
sobie W95 bez osr to jest to na pewno Fat16, z tym ze on ma
ograniczenie do 2GB.System na Fat32 powinien sobie z tym poradzic.Odpal
jakiegos managera dyskowego np.Partition Magic i przeczytaj szczegolowe
dane partycji.Byc moze dysk jest zle spartycjonowany