Re: Drukarka igłowa i drukowanie składanki

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sat 28 Oct 2006 - 21:47:53 MET DST

Użytkownik "Buster" <radob@w1pos.p.lodz.pl> napisał w wiadomości
news:ehv6a2$f7c$1@inews.gazeta.pl...
> Witam.
> Mam następujące pytanko. Czy w nowej drukarkach igłowych mam możliwość
> ustawienia składanki z drukami pocztowymi "Adresu pomocniczego"?? W tej
> chwili mam drukarkę EPSON LX-1050 i mam kłopot z ustawieniem ciągłego
> druku takiej składanki.

Nie bardzo rozumiem twoje pytanie - co to sa druki pocztowe Adresu
pomocniczego?
Opisz dokladniej:
- co to za problemy? jak sie objawiaja?
- jaka jest dlugosc 1 arkusza skladanki?
- z jakiego programu drukujesz (windowsowy, czy jakis stary, dosowy)?

Generalnie zazwyczaj ludzie maja problemy z dlugoscia papieru, bo albo nie
przeskakuje przez perforacje, albo drukarka ma podany inny rozmiar papieru,
niz ten, ktorego uzywa. Jesli to jest rozmiar w okolicy A4, to dlugosc 1
arkusza wynosi 12 cali (dla porownania - kartka A4 pionowo na dlugosc 11 i
2/3 cala).

Pozdrawiam
Michal