Re: Drukarka igłowa i drukowanie składanki

Autor: Buster <bust3r_at_toya.net.pl>
Data: Sun 29 Oct 2006 - 17:48:53 MET

Michal AKA Miki napisał(a):
> Nie bardzo rozumiem twoje pytanie - co to sa druki pocztowe Adresu
> pomocniczego?

No to trochę wyjaśnie więcej. Otóz mam całe pudło arkuszy Adresu
Pomocniczego. Są to druki pocztowe wypełniane, gdy się nadaje paczkę na
poczcie. Drukowne to jest z programu IPS Formularze. Gdy ktoś wie to
numer tego formularza to 77. Niestety jeden arkusz tego druku to nie
jest A4. ba nawet A5 to nie jest. Ciężko stwierdzić jaki to jest format.
W regulaminie usług pocztowych jest podany wzór tego druku, jednak bez
wymiarów. Cięzko jest ustawić w podanej przeze mnie drukarce rozmiar
tej składanki. Stąd moje pytania. A może ktoś wie jak to całe
ustrojstwo ustawicć???

--
Pozdrowienia
Radek Dobrowolski vel Buster