Re: czyszczenie kompa

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 16:36:06 MET DST

"Atlantis" ehstc1$mi1$1@atlantis.news.tpi.pl

> będzie blokował wentylatorków, ale zastanawia mnie jedno. Czy coś
> jeszcze mogę zrobić, żeby je nieco przyciszyć?

Ja bym zdjął obudowę komputera (u mnie daje to średnio -10 stopni Celsjusza)
i zmniejszył napięcie wiatraków z 12 V na 5 V (co uczyni je prawie niesłyszalnymi)
oraz zamienił małe gwizdki (na starych kartach grafiki takie były) na duże, normalne
wiatraki. :) Właśnie dziś szarpnąłem się na nowy duży wiatrak z LEDkami za aż 15 złotych,
dzięki czemu komputera znowu nie słychać, a raczej rzadko go wyłączam i lubię zupełną ciszę. :)

Po rewolucji wiatracznej warto jakiś czas śledzić temperaturę. :)

E. :)