czyszczenie kompa

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 14:17:51 MET DST

Hmm... Ponieważ przyszła do mnie siostra mówiąc, że z jej zasilacza
zaczyna się wydobywać dosyć wyraźny zapach kurzu postanowiłem go
rozkręcić. Przeczyściłem w miarę dokładnie wiatrak, poza tym po wnętrzu
ostrożnie przejechałem odkurzaczem i starłem kurz gdzie to było możliwe,
a przy okazji odkurzyłem też żeberka radiatora na procesorze i
wiatraczek na nim no i ogólnie cały brud. jaki zebrał się wewnątrz obudowy.

Włączyłem i wszystko działa, na pewno jest trochę czystszy, brud już nie
będzie blokował wentylatorków, ale zastanawia mnie jedno. Czy coś
jeszcze mogę zrobić, żeby je nieco przyciszyć? Sprzęt ma już parę lat i
zrozumiałe, że nie chodzą jak nowe. Nie zależy mi na bezgłośnym
sprzęcie, ale mogłyby nieco mniej brzęczeć. :) Czy naoliwienie może
pomóc? Można to zrobić samodzielnie, czy potrzebny jest jakiś specjalny
olej i sprzęt, aby go zaaplikować?

# /George Orwell - Rok 1984/