Re: czyszczenie kompa

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 16:47:52 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Co do kupna nowego zasilacza -- owszem, warto, ale jeżeli
> stary nie był zły to nie ma sensu z powodu wentylatora
> wydawać 150 zł... Już wcześniej należy myśleć nad kupnem
> samego wentylatora.

Komputer to stary Duron 700 - u kilka lat pracował stabilnie na tym
zasilaczu, od jakichś kolejnych dwóch służy siostrze. Trochę tylko
wiatraki zaczęły hałasować przez ten czas, a kiedy wspomniała o tym
zapachu kurzu postanowiłem już dłużej nie czekać i go trochę przeczyścić...

BTW odnośnie zmiany wiatraka... Jeśli kabelki są wlutowane na stałe, to
powinienem:

a) Odlutować je i w ich miejsca przylutować końcówki kabli nowego
wentylatora.
b) Przeciąć je tak w połowie, zlutować i dokładnie zaizolować?

???

# /George Orwell - Rok 1984/